תקופת ההיריון הנוכחית גורמת לך לרצות לרבוץ כל היום מול הספה, בעיקר כיוון שאת לא מצליחה לזוז יותר מדי עם המשקל העודף שאת נושאת כבר כמה שבועות. בין אם מדובר על הריון ראשון, שני או אפילו שלישי חשוב שתדעי דבר מה חשוב על תשעת חודשי ההיריון – בתקופה זו את צריכה להיות פעילה למרות המגבלה והקושי, כיוון שכך את תוכלי לעבור את תהליך הלידה בצורה קלה וחלקה יותר.

כמובן יש לקחת בחשבון את סוג וכמות הפעילות שאת יכולה לעשות במהלך ההיריון, ולכן הפעילות המומלצת ביותר לנשים הרות היא יוגה בהריון. מדובר על פעילות גופנית המשלבת נשימה נכונה וגם חשיבה רגועה ושלווה יותר, דברים חשובים ונחוצים לכל אישה בהיריון.

מה היתרונות של יוגה בהריון?

נוסף לתחושות הרוגע והשלווה שתרגילי היוגה יעניקו לאישה במהלך ההיריון, יוגה בהריון יכול לסייע לאישה במהלך כל חודשי ההיריון, בזמן הלידה וגם לאחר מכן. בתקופת ההיריון האישה תלמד כיצד לחזק את גופה יחד עם השינויים שהגוף עובר בתקופה זו, ובמהלך הלידה רצפת האגן תהיה חזקה ויציבה הודות לתרגול תמידי של שרירי רצפת האגן במהלך היוגה.

גם לאחר הלידה תרגילי היוגה יתרמו מאוד, כיוון שיוגה עוסק המון ברפיה של הגוף והתודעה – דבר שיסייע מאוד לאישה החובקת תינוק חדש להרגיע את מדד הלחץ והחרדה, לישון טוב יותר ולהיות קשובה לגוף שלה שזקוק למנוחה ורגיעה לאחר הלידה.

כיצד למצוא מכון יוגה מקצועי?

למרות שיוגה איננה נחשבת לפעילות גופנית בעצימות גבוהה, חשוב לבחור מכון יוגה מקצועי ומנוסה בתרגול יוגה לנשים בהריון וגם מציע קורסי הכנה ללידה. מדריכי השיעורים צריכים להיות בעלי ניסיון רב בתחום היוגה, ובפרט ניסיון והסמכות מקצועיות בתחום ההדרכות לנשים הרות.