צילומים תדמיתיים – דברים שצריך לזכור לגביהם
צילום תדמית נועד לעזור לנו מוצרים ושירותים, נועד לעזור לקדם ולשווק את העסק שלנו, בין אם זה באינטרנט, בין אם זה בקרב לקוחות וספקים בתערוכות, ירידים או פגישות אישיות, בין אם זה בפרסום על שלטי חוצות, קטלוגים, פליירים או כל דבר אחר.
למעשה, צילום תדמית הוא כלי שיווקי, פרסומי, מדרגה ראשונה. לא מדובר באמצעי סטנדרטי שאנחנו משתמשים בו לצרכים אישיים, אלא הוא כלי מקצועי לכל עניין ועניין. אנחנו חייבים להתייחס אליו באופן שיווקי לכל דבר.
לכן, עלינו לקחת בחשבון נקודות שונות, כאשר אנחנו ניגשים לבצע את התהליך. על מנת שהתהליך יצליח ונוכל להפיק ממנו תועלת, חשוב מאוד שאנחנו נדע למצוא את הצלם הנכון לעבוד איתו, הצלם ירין טרנוס למשל, חשוב שאנחנו נדע בדיוק למה אנחנו מכוונים ושהצלם איתו אנחנו עובדים, ידע לספק לנו את השירות הנכון והרלוונטי לגבינו. בצורה כזו, הוא יוכל לייצר עבורנו סט תמונות איכותי אשר נוכל להשתמש בו.
מה אנחנו צריכים לדעת לגבי צילומים תדמיתיים
ראשית, עלינו לאפיין את הצרכים שלנו לפני שאנחנו ניגשים לתהליך של ביצוע צילומים תדמיתיים. כלומר, אנחנו צריכים לדעת מה בדיוק אנחנו מחפשים, מה בדיוק הלקוחות שלנו ירצו לראות, איך בדיוק התמונות אמורות לעזור לנו ואיך אנחנו אמורים להציג אותן.
שנית, אנחנו צריכים לבחון איך התמונות יוצרות סיפור, בין אם זה כל תמונה בנפרד ובין אם זה כל התמונות ביחד. אם אנחנו נדע לספר סיפור, יהיה לנו הרבה יותר קל למכור את העסק שלנו, יהיה לנו הרבה יותר קל למכור את המוצרים והשירותים שלנו.
שלישית, אנחנו צריכים לבחון היטב, איך התמונות משתלבות במערך הכללי, בין אם זה מערך של פרסום ושיווק ובין אם זה מערך של מוצרים ושירותים או כל דבר אחר.