מקלחונים לאמבטיה – איזה סוגים קיימים?

מקלחון, אמבטיה יצוקה, אמבטיה ניידת או סתם וילון, כולם נועדו לספק לנו מקלחת נעימה שתשטוף מעלינו את תלאות היום ותיתן לנו תחושה שהנה עכשיו אנחנו חדשים שוב.

אכן בעבר זו הייתה המשמעות של מקלחת והצלחנו ליהנות ממנה, אולם כיום, המגמה של גדול, מרווח, מעוצב ויצירתי נמצאת גם בחדר הרחצה על מנת למקסם את תחושת הנינוחות והרעננות ואכן קיים שפע של מקלחונים לאמבטיה – במאמר זה נבחן את הסוגים הקיימים.

צורות

מקלחון מעוגל, פינתי, מרובע או חזיתי הן האופציות הנפוצות ולכל אחת פרמטר התאמה הרלוונטי לשטח המיועד. בסופו של דבר המטרה היא שהמקלחון ישתלב במרחב, לא יצור עומס פיזי או עומס בעין, לכן בחדרי רחצה קטנים פחות יתאים מקלחון מעוגל שתופס שטח נכבד במרחב וכדומה.

מפתח

פתח המקלחון גם הוא עשיר באפשרויות החל מדלת אחת או שתי דלתות, דלתות הזזה, דלתות כנפיים, או דלתות מתקפלות. יש לוודא שהדלתות לא תופסות מקום במרחב ושהאטימה שלהן היא מיטבית.

קיבוע

שתי אפשרויות לקיבוע המקלחון לרצפה, האחת באמצעות אגנית והשנייה באמצעות איטום מקסימלי של החיבור בין הרצפה למקלחון, כאשר רצפת המקלחון היא חלק מרצפת חדר הרחצה. יש לוודא את אופן התחזוקה של כל אחת מהאפשרויות.

חומר

דלתות המקלחון עשויות זכוכית והמסגרת והצירים עשויים מתכת. חשוב ביותר לוודא שהמקלחון בעל תו תקן, שכן, במקלחון שאינו בעל תו תקן עלולים לעשות שימוש בזכוכית שאינה מתאימה ויכולה לגרום לסיכון ופציעה. כמו כן, מתכת לא איכותית ופירזולים לא מקצועיים יכולים לייצר חלודה ובלאי גם במקלחון חדש.

מקלחון בהתאמה אישית

לצד כל הסוגים שצוינו תמיד קיימת האפשרות לרכוש מקלחון לאמבטיה וכן אביזרים לאמבטיה בהתאמה אישית ובמחיר יקר יותר.

Blog
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
באילו מקרים מומלץ לקחת מגנזיום?
מגנזיום הוא המינרל הרביעי בחשיבותו בגוף האדם, עובדה חשובה מאד עליו כי הוא מעורב ביותר מ 300 תהליכים...
קרא עוד »
אפר 29, 2021
איך מטפלים בלחץ וחרדה?
לחץ וחרדה. מי לא התנסה בדבר? מי לא מכיר את מצבי הלחץ והסטרס אשר משתקים את האדם, גורמים לו לעשות פעולות...
קרא עוד »
יול 14, 2020
רבקה סגל – הפוטנציאל טמון בכל אחת
כפי שרבקה סגל הצליחה להצטיין בכל אפיק שבחרה ללכת בו בחיים שלה, מהצבא, הלימודים ועד הקריירה בהייטק, כך...
קרא עוד »
פבר 21, 2022